piątek, 17 maja 2013

#194 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Więc, mój tata nie przyleciał tylko do mnie, ale też do Harry'ego. Byłam zdenerwowana, ale wyszedł na obiad, poszedł na zakupy, a teraz Harry go goli.  Myślę, że zakochał się w sobie, bo po prostu poprosił mnie o opuszczenie pokoju, aby mogli zostać sami xx



2) Tweet Lou: Właśnie wróciliśmy z naszej podróży poślubnej! Świetnie bawiłem się z [T.I] i nadal nie mogę uwierzyć, że oficjalnie jest moja! Kocham cię Pani Tomlinson xx



3) Tweet Nialla: Moja żona [T.I] i moja księżniczka przyleciały na dzisiejszy koncert. [T.I] przyszła do nas podczas prób, gdy usłyszałem od mojej księżniczki "cześć tatuś!" Ahh, kocham je tak bardzo xx
   


4) Tweet Liama: Czekam w poczekalni z Zaynem i Louisem, aż [T.I] skończy rodzić! Zayn jest szczęśliwy, że zostanie wujkiem, ale Louis... nie za bardzo haha, ale jestem tatusiem woo woo!! xx



5) Tweet Hazzy: Postanowiłem wymknąć się z hotelu i iść na spacer z [T.I] po Nowym Jorku! Jest tutaj bardzo dużo miejsc do zobaczenia xx Dzięki za zdjęcie paparazzi!



6) Tweet Zayna: [T.I] i ja upiekliśmy babeczki i staraliśmy się, żeby wyglądały cool dodając zawirowania, ale oczywiście wyglądają strasznie haha ale okazały się pyszne! xx



7) Tweet Eleanor: Spotkałam się z [T.I] i pijemy herbatę. Bardzo mi jej brakowało! xx



8) Tweet Lou: Mam grypę żołądkową i jedynym miejscem, gdzie chce być, to łóżko, owinięty [T.I] ramionami! Szkoda, że nie mogła wziąć dnia wolnego xx



9) Tweet Nialla: Jesteśmy w Los Angeles i gdy byliśmy już rozpakowani po prostu wybiegłem z pokoju, aby pójść na basen. Ona jest jak syrena, zawsze musi być w wodzie! x Przy okazji, bardzo seksownie wyglada w tym bikini ;)



10) Tweet Zayna: Mieliśmy dzień wolny, więc postanowiłem pokazać @ArianaGrande okolice Bradford! Wyjeżdża jutro i będę za nią tęsknić. Kocham cię kochanie x


3 komentarze:

  1. Awww śliczne chociaż nie pasuje mi ten ostatni..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni nie za fajny. Ale cieszymy sie że juz jesteś :)
    dodawaj, dodawaj te imaginy, bo uwielbiam je czytac ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiem twoje imaginowe tweety . I te zdjecia sa przepiekne ! Skad je masz ?

    OdpowiedzUsuń