piątek, 24 maja 2013

#213 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: @[Twoja nazwa] jest oficjalnie w 8 miesiącu ciąży, więc dziecko Horan może urodzić się w każdej chwili!! I naprawdę muszę dowiedzieć się, jak się zmienia pieluchy i to szybko haha xx



2) Twój tweet: Zgadnijcie, kto przyszedł mnie odwiedzić w pracy?? @Harry_Styles!! Ahh tęskniłam za nim xx



3) Tweet Zayna: Dzisiaj chciałem wyznać swoje uczucia do [T.I] od dłuższego czasu. I dziś jestem na tyle odważny, aby wysłać jej sms. Mam nadzieję, że odpiszę haha xx



4) Tweet Hazzy: Zdecydowaliśmy się posprzątać w pokoju i zobaczyłem, że nasza córka miała w rękach płytę Britney Spears. @Louis_Tomlinson, możesz mi wyjaśnić dlaczego to jest w naszym pokoju? haha


*Louis mu odpisuję.*
Tweet Lou: To mój ulubiony album ze wszystkich, które zrobiła. Nie osądzaj mnie Haz haha



5) Twój tweet: Nigdy w to nie grałam ale @Real_Liam_Payne będzie mnie uczyć, podczas gdy reszta chłopków pływa w basenie xx



6) Twój tweet: Chce podziękować @LouTeasdale za pomoc w zrobieniu tych sukienek z moich starych koszulek! Kocham cię! xx
|

*Lou Ci odpisuję.*
Tweet Lou (fryzjerka chłopców): Nie mogę się doczekać, aż zobaczę Cię jak w nich wyglądasz kochanie! xx



7) Tweet Lou: [T.I] i ja gramy w prawdę lub wyzwanie i ona kazała mi wstawić tu swoje żenujące zdjęcie z dzieciństwa.. więc to jest to hahaha



8) Tweet Nialla: Nie pamiętam nic z ostatniej nocy, ale [T.I] powiedziała mi, że zapukałem do jej drzwi i miałem różę w ustach i buta przy uchu. Haha cóż dziękuję za dbanie o mnie ostatniej nocy kochanie :) xx



9) Tweet Eleanor: Dziękuję [T.I] za kupienie mi tej książki! Gorąco polecam wszystkim dziewczynom, żeby to przeczytały. To daje bardzo dobre wskazówki i dobrze czuć się w sobie xx



10) Tweet Little Mix: Złapałam Harry'ego i [T.I], którzy wykradli się od grupy i kiedy ich dogoniłam, trzymali się za ręce i rozmawiali. Myślę, że oni są słodką parą haha - Perrie x

7 komentarzy:

  1. Ostatnie to takie awwww.. Uwielbiam cię..!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne :)

    mam pytanie, skąd bierzesz te wszystkie zdjęcia, bez chłopaków?
    czekam na ODP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z różnych stron internetowych :)

      Usuń
    2. a konkretniej?
      to dla mnie ważne ponieważ szukam takich obrazków do swojego opowiadania

      Usuń
    3. Różnie.. Tumblr, google xd

      Usuń