czwartek, 23 maja 2013

#212 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: Wakacje na pięknej wyspie Hawaje z [T.I]! Obudziłem [T.I] wcześniej i razem oglądamy zachód słońca i zapiera dech w piersiach!



2) Tweet Lou: Harry i ja właśnie skończyliśmy pokój dla naszej córki! Nie wierzę, że jutro jest dzień, że sprowadzimy ją do domu i będzie mieszkać z nami. Mam nadzieję, że nas lubi :/


*Harry mu odpisuję.*
Tweet Hazzy: @Louis_Tomlinson Oczywiście, ona nas kocha skarbie! Będziemy idealnymi rodzicami dla niej. Teraz, chodź do łóżka i poprzytulaj się ze mną. Mamy jutro długi dzień i trzeba odpocząć xx



3) Tweet Hazzy: @[Twoja nazwa] zawsze znajdzie sposób, abym się uśmiechnął i wysłała mi te ciasteczka, które zrobiła sama, z miłością dla mnie hahaa Kocham cię całym życiem kochanie! Dziękuję za ciasteczka xx



4) Tweet Perez Hilton: Zauważyłam @ZaynMalik i @Real_Liam_Payne wczoraj na zakupach! ;) xx



5) Tweet Zayna: Ponieważ trasa się skończyła, postanowiłem polecieć z [T.I] do Republiki Dominikańskiej do jej rodziny. Pogoda jest niesamowita, jedzenie jest pyszne i moja ulubiona część tej podróży jest po prostu bycie z nią. Na plaży, są małe baseny w skałach..to jest niesamowite! xx



6) Tweet Johannah: Louis postanowił zaskoczyć @[Twoja nazwa] na jej występie tanecznym! Gdy widzę ich razem, wiem, że są szczęśliwy, że są obok siebie i wiem, że tęsknili za sobą. Kocham was! xx



7) Tweet Eleanor: Drinki, drinki, drinki, drinki, drinki, WSZĘDZIE! haha Robienie z [T.I] jej wieczoru panieńskiego z Danielle, Perrie i [Imię Twojej Najlepszej Przyjaciółki]! Kocham cię skarbie xx



8) Tweet Lou: "Jesteś moim jedynym. Możesz owinąć ręką mój kciuk i przytulić go mocno. Będzie w porządku." Teraz mój świat jest kompletny. Mam [T.I] i mojego małego chłopczyka, którzy nie pozwalajmi być nigdy smutnym xx



9) Tweet Liama: Jesteśmy tu, w Kolumbii, aby wykonać nasz pierwszy koncert w trasie "Where We Are"! Będzie to też pierwszy raz [T.I], bo otworzy nasz pierwszy koncert! Ona jest bardzo nerwowa, ale wiem, że jesteście najlepszymi fanami na świecie i pokaże jej, że ją wspieracie. Kocham cię skarbie xx



10) Twój tweet: Dzisiaj moja rodzina zobaczy po raz pierwszy Harry'ego. Złapałam ich na tym, że mój tata i kuzyn rozmawiają z nim i mam nadzieję, że go to nie przeraża hahaha xx


6 komentarzy:

  1. Najlepsze ostatnie :3 Chociaż muszę przyznać, że stęskniłam się za imaginami..

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju kocham twoje imaginy <33

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie mnie przeraziło hahaha ostatnie i tak najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, wiesz kocham twojego bloga <3
    mam dla Ciebie informacje.
    Nie wiem czy wiesz to stronka "Beka z Hejterów One Direction" na fb
    kopiuje niektóre z twoich imaginów. Są dokładnie takie jak ty miałaś i są dodane w późniejszym terminie niż ty dodałaś. I nie wiem czy ty czy pozwoliłaś czy nie ale tak czy siak postanowiłam Ci o tym napisać. Jeśli o tym nie wiedziałaś to współczuję, bo wiem jaki to jest ból gdyż kiedyś sama takiego doświadczyłam.


    ~G~

    OdpowiedzUsuń