środa, 22 maja 2013

#206 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: Wow Brazylia, jesteście niesamowici!! Kocham wasz kraj bardzo mocno. Jestem zmęczony i nie mogę się doczekać, aż wrócę do hotelu. Kiedy otworzyłem drzwi, zobaczyłem, że ktoś leży w moim łóżku. Kiedy podszedłem bliżej zobaczyłem, że to @[Twoja nazwa] śpi w moim łóżku!!! Gdy spojrzałem na jej rzeczy, wygląda na to, że szykowała coś zabawnego, ale zmęczyło ją czekanie na mnie :( W porządku, długo mnie nie było, ale ona tu jest i to się liczy!



2) Tweet Lou: [T.I] i ja będziemy mieli ślub za 3 tygodnie! Jestem szczęśliwy :) Chcemy zrobić ślub, ale trochę inaczej. Zamiast zwykłej obrączki, zdecydowaliśmy się, że ktoś wygraweruje przebieg naszych głosów mówiących "Kocham Cię" na obrączkach. W ten sposób będziemy wiedzieć, gdzie jesteśmy. Kocham ją! xx



3) Tweet Liama: Przywiozłem dzisiaj kotka dla [T.I] jako niespodziankę. Ona może być w domu lada chwila i nie mogę znaleźć kotka. Bałem się, że gdzieś utknął, bo on jest malutki. Musiałem skorzystać z łazienki, więc kiedy poszedłem po papier toaletowy, znalazłem go w nim!! Myślę, że dla niego, papier toaletowy sprawia mu wygodne łóżko haha xx



4) Twój tweet: Więc biorę mojego chłopaka @Harry_Styles do klubu ze striptizem, żeby miał dobry wieczór i to, co on ma na celu, gdy już tam jesteśmy... ON MA KURCZAKA! Powiedział, że go wziął, żeby dziewczyny z klubu wyszły.. zobaczymy haha xx



5) Twój tweet: Przyszłam do domu z pracy, obiad był zjedzony, naczynia były umyte, pranie było zrobione i teraz Zayn usypia dziecko. Wiecie jak jestem z niego szczęśliwa?? Dobranoc wszystkim xx



6) Twój tweet: Dzisiaj jest wielki dzień! Ja i moja mała dziewczynka lecimy dziś do @Real_Liam_Payne na cały tydzień na trasę "Where We Are"! Nasza córeczka jest bardzo podekscytowana, że cały pyta się mnie "Czy na serio zobaczę tatusia?"! To będzie jej pierwszy raz, gdy zobaczy w trasie śpiewającego tatusia i resztę chłopaków. Jesteśmy w drodze kochanie xx


*Liam ci po chwili odpisuję*
Tweet Liama: @[Twoja nazwa] nie mogę się doczekać, aż zobaczę moje dwie piękne dziewczyny! Tęsknie za wami i chce Cię księżniczko pocałować. Proszę zadzwoń do mnie skarbie, jak już wylądujecie, a po was przyjadę :) xx



7) Tweet Zayna: Pakuję się w trasę "Where We Are". Otwieram szafkę i widzę [T.I] buty, gdzie powinny leżeć moje kapelusze. Ugh, szkoda, że nie mogę jej wziąć ze mną w trasę. Przynajmniej przyjedzie do mnie jak będziemy w Brazylii, ale to nie zmienia faktu, że nie będziemy się widzieć codziennie. Kocham cię skarbie! x



8) Tweet Hazzy: Moja dziewczyna @[Twoja nazwa] powiedziała mi, że chce sobie zrobić pierwszy tatuaż. Więc dzisiaj, poszedłem z nią do sklepu tatuażu. Była zdenerwowana, ale wiem, ze wytrzyma ból. Myślę, że to dobry wybór na pierwszy tatuaż..Na niej wygląda bardzo pięknie. Jestem piękny skarbie! x



9) Tweet Nialla: Dzisiaj jesteśmy u @[Twoja nazwa] rodziców na obiedzie. Jej mama zrobiła truskawki z nutellą i wyglądają smakowicie! To jest kuszące i naprawdę chcę już to spróbować, ale [T.I] powiedziała mi, że nie mam tego na razie jeść.. no może nie zaszkodzi zjeść jednego, prawda??



10) Tweet Lou: Wróciłem do domu bardzo późno w nocy i miałem tylko kilka godzin snu, ale jestem tatą i mam obowiązki, gdy [T.I] jest w pracy! Obiecałem mojej księżniczce, że pójdę z nią dzisiaj do szkoły tanecznej. Ona jest szczęśliwa, że jestem tutaj z nią, gdy nagle zatrzymała mnie i powiedziała "tatusiu, w końcu wróciłeś do domu, to może zostaniesz i popatrzysz jak tańczę?" xx Jestem takim dumnym tatusiem! Kocham cię moja mała balerino!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz