sobota, 18 maja 2013

#196 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: [T.I] ma ostatniego papierosa i razem zdecydowaliśmy się rzucić palenie, tak, że możemy zacząć starać się o dziecko! Oboje chcemy być ze sobą długo i patrzeć jak nasze dzieci dorastają xx Możemy to zrobić skarbie :)



2) Tweet Liama: Miałem szczęście spotkać [T.I] w zeszłym roku, na podpisywaniu i teraz o tym rozmawiamy. I czuję, że teraz jest lepiej, gdy jestem z nią. Nigdy jej tego nie powiedziałem, ale teraz myślę, że to jest dobry moment..kocham cię kochanie! Jesteś najlepsza xx



3) Tweet Danielle: idę z [T.I] biegać, a później idziemy na próby tańca! Nie mogę się już doczekać. Będzie dziko



4) Tweet Nialla: Byłem z chłopakami i postanowiłem kupić [T.I] nową parę supra! Ona jest niesamowitym wsparciem dla mnie, gdy jestem w trasie. Kocham cię skarbie xx Do zobaczenia wkrótce!



5) Twój tweet: Czasami @Real_Liam_Payne nie potrafi flirtować, gdy piszemy ze sobą. Hahaa ohh kochanie, wiem, że to było zbyt długo, ale tylko 5 dni więcej i wtedy będzie w stanie jeść, co chcesz ;)



6) Tweet Zayna: Gdy [T.I] leżała nie mogłem nie zauważyć, że ma na sobie buty, które je kupiłem hahaha ale szczerze wygląda w nich gorąco ;)



7) Tweet Nialla: Mam zaszczyt poinformować, że [T.I] i ja zaręczyliśmy się! Jestem bardzo szczęśliwy, że ona będzie moja na zawsze. Kocham cię przyszła pani Horan! xx



8) Tweet Hazzy: @[Twoja nazwa] obudziła się dzisiaj chora, więc dzisiaj jestem doktorem ;) Zrobiłem jej trochę herbaty, zupy, a teraz mamy zamiar obejrzeć film i się przytulać. Wyzdrowiejesz kochanie xx



9) Tweet Lou: Hej paparazzi, dlaczego nie możecie znaleźć czegoś lepszego do roboty niż nękać moją dziewczynę [T.I] na zakupach! Odpieprzcie się! Serdecznie, Louis Tomlinson



10) Tweet Liama: Próbowałem upiec na [T.I] urodziny tort, ale jak widać nie wyszedł hahaha ale Wszystkiego Najlepszego kochanie! Kocham cię i mam nadzieję, że będzie ci smakowało xx


4 komentarze:

  1. świetne , jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita i piszesz niesamowicie :)
    PS: Chciałabym Cię zaprosić na mój blog z opowiadaniem http://iwannabeforeveryoung-by-cher.blogspot.com/
    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) tylko mam pytanie czemu teraz dodajesz opisy do zdjęć tylko jako tweet'y? fajnie by było jakbyś dodawała też takie opisy jak wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee ja wole tweety !

    OdpowiedzUsuń