wtorek, 7 maja 2013

#184 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: A więc to tak [T.I]!! Przegrasz ze mną kochanie! xx



2) Tweet Hazzy: [T.I] zawsze sprawia, że się uśmiecham xx Kocham cię kochanie!



3) Tweet Eleanor: [T.I] i ja nudziliśmy się w moim mieszkaniu, więc zrobiliśmy coś razem dla chłopaków z nudów.. Myślę, że to doskonałe xx



4) Tweet Nialla: Oglądanie zachodu słńca z [T.I] i nikt inny nie jest na plaży.. hmmmm ;)



5) Tweet Zayna: Wychodzę z [T.I] i chłopakami na kilka drinków! Przy okazji, wyglądasz gorąco kochanie ;) xx



6) Twój tweet: Nienawidzę pożegnań i Louis chodzi teraz cały smutny! :( #2miesiącetobardzodługo



7) Twój tweet: Liam sprząta cały dom on godziny i już się zmęczył xx grzeczny chłopczyk!



8) Tweet Hazzy: Pomyślałem, że chcecie zobaczyć [T.I] uśmiech, bo to najpiękniejsza rzecz, jaką kiedykolwiek widziałem xx



9) Tweet Nialla: Lecę helikopterem nad Puerto Rico z [T.I]! To jest piękna wyspa xx



10) Twój tweet: Spędzanie czasu z @Real_Liam_Payne i @Harry_Styles! Tęsknie za wami bardzo xx

13 komentarzy:

  1. Swietnie!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko,zajebiście*-*
    ciekawe czy to ostatnie zdjęcie jest prawdziwe....hmm...Daddy nieładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imaginy jak zawsze świetne :333
      A co do ostatniego, to na szczęście jest photoshop :)

      Usuń
  3. według mnie lepsze były te wcześniejsze gdzie faktycznie były gify i jakieś historie niż te 'tweety' ;)
    ale te też są fajne, czekam na więcej ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię :) postaram sie dawać takie i takie :3

      Usuń
  4. Z dnia na dzień twoje imaginy są coraz lepsze co nie znaczy że kiedyś były złe :3
    Mam nadzieje, że szybko dodasz nowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję :) Tak postaram się jak najszybciej :)

      Usuń
  5. Dasz linka do Twojego drugiego bloga???? Plissssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne --> http://onetimebeliever.blogspot.com /?m=1 proszę :)

      Usuń
  6. Świetne, przeczytałam wszystkie twoje imaginy w jeden dzień. <3

    Założyłam nowego bloga, mogłabyś zerknąć i powiedzieć co myślisz? ----> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń