środa, 8 maja 2013

#186 Krótkie imaginy

1) Tweet Hazzy: [T.I] i ja zakończyliśmy naszą zaręczynową sesję zdjęciową! Nie wyobrażam sobie reszty mojego życia bez Niej.. kocham cię skarbie i ja nie mogę się doczekać, aż oficjalnie zostaniesz Panią Styles xx



2) Tweet Lou: Zginął mi bagaż na lotnisku, wpadł mi telefon do wody i wszystko co chciałbym teraz zrobić to spać. Cały mój gniew zniknął, gdy wróciłem do domu, [T.I] witała mnie z miłością i zobaczyłem uśmiech mojego dziecka po raz pierwszy! Myślę, że to moja mała rzecz, która liczy się najbardziej xx



3) Twój tweet: Poszłam z Zaynem do sklepu zoologicznego i powiedziałam mu, że nie kupujemy żadnego zwierzaka, po prostu się rozglądamy. Jakoś się zdarzyło, że zakochałam się w tej małej ślicznotce i teraz zabieramy ją do domu! xx



4) Twój tweet: Niall był tak zmęczony po koncercie, że zapomniał dać mi buziaka i zdjąć swoje okulary! Dobranoc kochanie xx zobaczymy się rano! :)



5) Tweet Liama: Nie tylko uczyliśmy się pływać łodzią, ale też udałem się z [T.I] popływać i widzieliśmy małe rybki! xx



6) Tweet Danielle: [T.I], Eleanor i ja jesteśmy podekscytowane, bo idziemy zobaczyć naszych chłopców na koncercie! Na koncert założyliśmy te samą markę butów haha xx



7) Twój tweet: Mój chłopak @Harry_Styles ma na sobie czapkę, bo nie chce, żeby jego włosy zmokły.. i myślałam, że jest divą haha xx



8) Tweet Zayna: Po miesiącu koncertowania, jestem w końcu w stanie zobaczyć moją żonę [T.I] i bym szczęśliwym tatą! Kocham moje dziewczyny! xx



9) Tweet Lou: [T.I] i ja chcemy coś ogłosić... Spodziewamy się pierwszego dziecka!! xx I poważnie nie potrafię opisać, jak bardzo jestem podekscytowany, że będę tatusiem!
   


10) Tweet Hazzy: Wylatuję z [T.I], a, że chłopcy wyjeżdżają jutro rano to mamy samolot tylko dla siebie. Spotkajmy się w łazience na starcie kochanie ;)

6 komentarzy:

  1. świetne ! kocham <3 :* Kiedy następne |?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. ;3

    Zapraszam na mojego bloga -----> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super , super ;3
    ale mało Niall'a ;c
    czekam na następne *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne :333

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne..! Wyczekuje nowych jak 6 latek prezentów pod choinką :3 <3

    OdpowiedzUsuń