niedziela, 19 maja 2013

#198 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: @Harry_Styles i ja mieliśmy niesamowity dzień z [T.I] i [Imie Twojej Córki]! Poszliśmy na obiad, film, próby i teraz dziewczyny są na naszym koncercie. Są niesamowite i myślę, że wyjdziemy jeszcze na takie spędzenie dnia :)



2) Tweet Hazzy: Ja i [T.I] właśnie przybyliśmy do naszego pokoju hotelowego i mamy trochę szampana, czekoladę i kilka owoców dla nas, więc możemy się cieszyć sobą! Możemy zacząć nasz miesiąc miodowy ;) xx



3) Tweet Eda: Wszyscy żartują sobie przed ceremonią, @Louis_Tomlinson ma dzisiaj ślub. On jest bardzo zdenerwowany, ale wiem, że wszystko będzie dobrze. Najlepsze życzenia dla Ciebie i [T.I].



4) Tweet Nialla: W moje urodziny, [T.I] powiedziała, że zabiera mnie do eleganckiej restauracji. Zawiązała mi chustę na oczy i kiedy w końcu ściągnęła mi chustę z oczu, zobaczyłem gdzie jesteśmy...Ummm kochanie,  nie sądzę, że to elegancka restauracja!



5) Tweet Liama: Jestem na wakacjach z [T.I] i gdy poszliśmy pływać, był żółw, który płynął nad nią!! Co za niesamowity widok xx



6) Twój tweet: Muszę iść już do klasy i dałam Louisowi pocałunek pożegnalny, ale on go nie odwzajemnił i wygląda tak :(. Ma chłopców do towarzystwa, więc nie powinien być samotny, ale chciałabym być z nim w domu. Wrócę szybko, kochanie. Ohh i z dala od pieca! xx kocham cię



7) Tweet Nialla: Jestem już spakowany i gotowy pojechać do [T.I], gdy nagle zobaczyłem to zdjęcie, które zrobiliśmy dwa lata temu. Myślałem wtedy, że nie jestem tym jedynym, ale okazało się, że jednak jestem. Wtedy chciałem żeby wiedziała, że ją kocham, a ja nie wiedziałem co to jest miłość, dopóki jej nie spotkałem. Do zobaczenia kochanie xx



8) Tweet Zayna: Dziękujemy wszystkim, którzy wysłali wiadomość, żeby [T.I] wyzdrowiała! Dziś wygląda o wiele lepiej, ale lekarz chce ją zatrzymać na jedną noc, aby upewnić się, że nic złego się nie wydarzy. Dzisiaj wieczorem postanowiłem nie dołączyć do chłopaków na koncert, tylko chce być u jej boku. Kocham cię skarbie xx



9) Tweet Hazzy: Wiem, że [T.I] miała dzisiaj ciężki dzień w pracy, więc postanowiłem zbudować fort dla nas, gdy będziemy razem oglądać film! Zrobiłem również dla niej kolację i kąpiel. Nie mogę się doczekać, aż wrócisz do domu kochanie :) xx



10) Tweet Nialla: Jesteśmy w Australii!! Przed dzisiejszym koncertem, postanowiłem wziąć [T.I] na prywatną przejażdżkę łodzią. W drodze powrotnej, ona została Kapitanem i kieruje łodzią! Jesteś seksownym kapitanem kochanie ;)

2 komentarze: